onsdag 16. februar 2011

Snart vår, eller....?

Joda.. Skal ikke stikke under en stol at denne vinteren har vært lang og hard på mange måter. Defekt varmtvannstank, rehabilitering av pipe, vannproblemer, hingster som river ned gjerder, sykdom i ubegrenset mengde og kjøving, har tæret hardt på både kropp og psyke. Men nå kan vi faktisk merke at dagene er ca en time lenger, og at sola varmer mer og mer, og vet dere hva: DET ER DEILIG!!!!!!!!!!!!!!! Selv om vi garantert ikke får igjen vannet før nærmere st.hans så gjør det ingenting, bare snøen, isen og tela forsvinner! Og frem til da skal jeg jobbe med å gripe fatt i et par tusen forefallende saker. Yes! Arbeidsledig blir man aldri. I alle fall ikke på ulønna arbeid...

Crazy Dog...
Men det er jo noe som heter livskvalitet, da. Og selv om jeg til tider føler meg en smule gal som kaller det livskvalitet å stå midt ute i mørkeste skogen og kviste skog og ordne gjerder i en meter snø midt på natta, så er det jo en sjarm med det. I alle fall lærer man seg å sette større pris på de periodene i livet der alt går etter boka. Og akkurat nå lengter jeg litt etter et sånt kapittel, for i denne boka er det LEEEENGE siden, nemlig!! *fnys* Så kjære forfatter, Gud, månemann eller hva du nå er; Nå har jeg vært syk halve permisjonen min (som jeg skulle bruke til å løse verdensproblemer, pusse opp hele gården, trene hester og egen kropp.. Jaah, særlig!!!) , syns jeg du snart kan legge inn et kapittel om gull og grønne skoger i bokstavelig forstand. For DET er noe vi trenger! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar